25 C’s van CRM

De C van Complaints

Klagende klanten zijn een zegen. Klanten die ontevreden zijn maar dat niet laten merken, zijn dodelijk voor je bedrijf.

Gratis advies
Bij elk bedrijf zijn klachten onvermijdbaar. Je kunt klachten zien als iets negatiefs, maar wat als je het omdraait en ziet als gratis advies? Klanten die klagen bieden je een mogelijkheid om te verbeteren en te groeien. Terecht of onterecht is hierbij minder van belang dan een goed of slecht gevoel. Zoals één van de quotes van Bill Gates luidt: “Your most unhappy customers are your greatest source of learning.

Hoe In2CRM helpt
In2CRM zorgt ervoor dat iedereen snel en makkelijk een klacht kan vastleggen. Die drempel moet laag zijn. Daarna helpt In2CRM om het klachtenproces te managen. Zo ontstaat een compleet klachtendossier waar meerdere mensen en bedrijven tegelijk aan mee kunnen werken.

In2CRM helpt met het analyseren van klachten en het verbeteren van producten en processen. Zo worden klagende klachten je grootste ambassadeurs.