10 Unique buying reasons

Het is nooit ons doel geweest om de beste te zijn.Maar wij willen wel de beste zijn voor onze klanten. Tien redenen waarom de keuze voor In2CRM de beste is.

1. CRM vanuit commercie

Wij benaderen CRM vanuit commercie en niet vanuit techniek. Klanten praten altijd met de bron van het pakket en hebben daardoor grote invloed op de ontwikkeling van het pakket. Herkenbaarheid, een belangrijke reden voor ons succes.

2. 100% tevredenheidsgarantie

Wij streven naar langdurige en winstgevende relaties met onze klanten. Winstgevend voor beide partijen. Het feit dat wij in vijf jaar tijd nooit een klant hebben verloren, onderstreept onze succesvolle aanpak. Nog nooit is een implementatie mislukt en er is geen enkele klant die het systeem niet steeds intensiever is gaan gebruiken. Natuurlijk zijn er wel eens problemen, maar we lossen ze op.

3. Functionaliteit

Ongekend brede functionaliteit waarvan ook CRM-specialisten beamen dat het veel en veel verder gaat dan andere CRM-applicaties. Ongeëvenaard is onze
offerte-module.

4. Organisatiegericht

In2CRM wordt ingezet voor speciale doeleinden of bedrijfsbreed. Het is afhankelijk van de behoefte, de mate van acceptatie en de toepasbaarheid in
hoeverre In2CRM wordt ingezet. Elke organisatie kent hierin zijn eigen groeipad. Het zijn de mensen in een organisatie die het succes van CRM bepalen. Daarop
sturen we.

5. Businessrules

Uniek en tegelijk onmisbaar zijn onze businessrules: iedereen op het juiste moment de juiste informatie. Businessrules stellen mensen in staat processen
en werkzaamheden te ondersteunen. Het is ongelofelijk hoe businessrules de effectiviteit van een organisatie vergroten.

6. Technisch platform

Gebaseerd op Microsoft technologie. Eén van ‘s werelds krachtigste databases is onze motor: MS-SQL Server. Volledige integratie met MS-Office. Onze sources zijn toegankelijk voor de klant. Wij ontlenen ons bestaansrecht niet aan de techniek, maar aan de toepasbaarheid ervan. Wij zijn klaar voor de toekomst door internetintegratie van In2CRM met klanten, dealers of leveranciers.

7. UIC

Unieke koppelingsmogelijkheden met UIC. Wij beseffen dat CRM nooit op zichzelf staat in een organisatie. Onze informatie moet gedeeld en verrijkt worden met andere informatie. De UIC-techniek maakt het mogelijk gegevens uit zelfs de meest exotische omgevingen te integreren in In2CRM.

8. Managementinformatie

Geen CRM zonder sturing. Daarom beschikt In2CRM over bijzonder uitgebreide managementinformatie, die niet voorbehouden is aan directie, maar toegankelijk is voor alle gebruikers, waarbij iedereen alleen dat ziet, wat hij moet zien.

9. Succes gegarandeerd

Wij zijn CRM-specialisten en onze klanten niet. Daarom vinden wij dat wij het risico moeten lopen en onze klanten niet. Opdrachten nemen wij dus fixed-price aan. De klant weet wat hij betaalt en geen cent meer. Omdat CRMCompany geen dealer is of licentiegelden af moet dragen aan derden zijn wij prijstechnisch per definitie interessant. Maar pas op: koop nooit een CRM-systeem alleen omdat het goedkoper is!

10. Bouwen aan rendement

Met een duidelijke focus en visie zijn wij in staat onze doelgroepen te voorzien van op maat gesneden oplossingen binnen onze standaarden. Onze medewerkers kennen de branche van onze doelgroepen en dat communiceert wel zo prettig. Adviseren vanuit de praktijk werkt nu eenmaal beter dan vanuit de theorie. Met onze blik op efficiëntie, effectiviteit en transparantie bouwen wij voortdurend aan het rendement van onze klanten.