Agenda
Met de agenda beheren we onze tijd en afspraken. Daarom is de agenda een belangrijk onderdeel van In2CRM.
Agenda versus Taken
De agenda van In2CRM is een apart scherm en altijd direct oproepbaar. De agenda van In2CRM is gebaseerd op de taken. Zodra je een taak vastlegt, kun je deze aan een vaste datum en tijd koppelen en mensen uitnodigen: een agenda-afspraak dus.
Agenda-items in In2CRM gaan veel verder dan een afspraak in je papieren agenda of Outlook. Omdat een agenda-item gebaseerd is op een taak, is het gekoppeld aan relaties, personen, projecten, offertes, klachten of wat je maar opgeeft. Het betekent ook dat je vanuit de agenda direct door kunt klikken naar het onderwerp van je meeting.
Outlook
Agenda-afspraken die je maakt in In2CRM, komen automatisch in Outlook (als je koppeling aan hebt staan). Als je een afspraak verzet, wordt dit ook in Outlook gedaan. Maar dat werkt ook andersom. Dus een afspraak in Outlook verzetten is een afspraak in In2CRM verzetten.
We zorgen er ook voor dat een afspraak in Outlook alle context-informatie meekrijgt. Een ander handigheidje is, dat we het adres van een afspraak direct bijvoegen. Dus als je een In2CRM afspraak met een relatie in In2CRM zet, zetten wij het door naar Outlook en weet je navigatie al waar je naar toe moet.
Groepsagenda
In In2CRM kun je groepsagenda’s aanmaken waardoor je met meerdere mensen een centrale agenda kunt beheren. Denk aan een agenda voor showroomafspraken of voor een agenda/planning voor servicemonteurs. En de servicemonteur heeft de afspraak bovendien in zijn/haar Outlook staan.
Agenda inzichtelijk voor relaties
In combinatie met In2Portal kun je agenda’s ook inzichtelijk maken voor relaties. Zo kan men zelf zien wanneer iemand komt of wanneer er nog plek is.